Supply chain management og marketing | Thomas Lindholm Uth;Jesper Gudman Frederiksen;Jens Lassen;Holger B. Nielsen | Språk: Danska
Köp tryggt julklappar nu 🎁 90 dagars returrätt*
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Språk: Danska
Fjärrlager (4-5 arbetsdagar)
Varan finns i vårt fjärrlager, leveranstiden är 4-5 arbetsdagar. Mer info

Frakt 59,00 - Instabox - Välj själv närmaste paketbox

Se alla alternativ
Instabox - Välj själv paketbox59,00
DHL - Närmaste utlämningställe - Mobilnummer krävs för att hämta paketet!59,00
Bring - Närmaste utlämningställe59,00
Budbee - Hemleverans - Levereras på eftermiddagen eller kvällen.69,00
Bring - Hemleverans - Levereras till din dörr på vardagar mellan 08:00 och 16:00.135,00
SEK 525,00
ex. moms 420,00
Totalt inkl. frakt 584,00
Supply Chain Management and Marketing är en ny, praktisk lärobok om försörjningskedjan som undersöker optimeringsmöjligheter både uppströms och nedströms i försörjningskedjan.

Läsaren kommer att kunna planera och genomföra valet av distributionskanaler och användningen av mellanhänder och agenter i både dansk och internationell distribution. Dessutom gör boken det möjligt för läsaren att optimera de viktigaste kanalerna på BtB- och BtC-marknaderna, inklusive återförsäljarens fysiska och webbaserade butiker samt integrationen mellan kanalerna i form av omnichannel.

Boken gör det också möjligt för läsaren att göra val när det gäller sortimentshantering, hantera relationer och fastställa de planeringsprinciper som ska styra försörjningskedjans verksamhet utifrån kunskap om kedjans målgrupp. Slutligen diskuteras även inköp och hantering av lager och fysisk distribution i försörjningskedjan. Utgångspunkten för boken är SCM-strategin, som tänker i termer av logistisk effektivitet och optimal logistikstrategi.

Boken är avsedd för praktiskt inriktad yrkesutbildning och lämpar sig till exempel för andra terminen i kursen i marknadsföringsekonomi.

En detaljerad lektionsplan och annat material för pedagoger finns på förlagets webbplats för pedagoger. Kontakta förlaget på [email protected] för att få tillgång.