Strategisk försäljning | Søren Hilligsøe;Brian Kruse Jacobsen;Niels Holme;Susie Agerbo Lynge;Claus Thomsen | Språk: Danska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Språk: Danska
Fjärrlager (4-5 arbetsdagar)
Varan finns i vårt fjärrlager, leveranstiden är 4-5 arbetsdagar. Mer info

Frakt 59,00 - Instabox - Närmaste Paketbox.

Se alla alternativ
Instabox - Välj själv paketbox59,00
DHL - Närmaste utlämningställe - Mobilnummer krävs för att hämta paketet!59,00
Bring - Närmaste utlämningställe59,00
Budbee - Hemleverans - Levereras på eftermiddagen eller kvällen.69,00
Bring - Hemleverans - Levereras till din dörr på vardagar mellan 08:00 och 16:00.135,00
SEK 588,78
ex. moms 471,02
Totalt inkl. frakt 647,78
STRATEGIC SALES är en praktisk lärobok som behandlar försäljning på en strategisk nivå. Bokens många praktiska exempel gör den användbar för både studenter och praktiker.

Bokrecensioner:


de nyeste trends omkring salgsudvikling
sælgerens rolle
salgsstrategi
markedssegmentering
salgsorganisering og sammensætning af teams
key account management
salgsledelse
performancesamtalen
salg gennem netværk og sociale medier
relationssalg og projektsalg
forhandling
salgskultur
risikostyring i salget.


STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser. Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring. Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervs