Tilrettelæggelse af information | Preben Sepstrup;Pernille Fruensgaard | Språk: Danska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Språk: Danska
Fjärrlager (4-5 arbetsdagar)
Varan finns i vårt fjärrlager, leveranstiden är 4-5 arbetsdagar. Mer info

Frakt 59,00 - Instabox - Närmaste Paketbox.

Se alla alternativ
Instabox - Välj själv paketbox59,00
DHL - Närmaste utlämningställe - Mobilnummer krävs för att hämta paketet!59,00
Bring - Närmaste utlämningställe59,00
Budbee - Hemleverans - Levereras på eftermiddagen eller kvällen.69,00
Bring - Hemleverans - Levereras till din dörr på vardagar mellan 08:00 och 16:00.135,00
SEK 656,00
ex. moms 524,80
Totalt inkl. frakt 715,00
Boken är skriven på grundval av författarnas erfarenhet av strategiskt kommunikationsarbete, kommunikationsforskning och undervisning vid universitet, fortbildningskurser och seminarier för kunder.


I den fjärde upplagan av Organisera information - kommunikation och kampanjplanering bibehålls tankesättet och tillvägagångssättet från den tredje upplagan. Begreppsapparaten har justerats och anpassats till de föränderliga villkoren för strategisk kommunikation. Bokens layout och presentation har uppdaterats och förnyats. Alla exempel, illustrationer, övningar och fall har förnyats och förts över till 2009-2010.


Tillbaka till grunderna. Många nya begrepp och fenomen har tillkommit sedan den tredje upplagan 2006. Teorin är densamma, men tillämpas på nya områden och på nya sätt, eftersom mottagarnas beteende ständigt förändras. Medieutbudet har förändrats avsevärt under de senaste fem åren. Boken har anpassats till dessa förändringar, men behåller det grundläggande kommunikationsperspektivet som är nödvändigt för att förstå det nya som sker.


Kampanjteori: Boken handlar om teorier och metoder som är gemensamma för all strategisk kommunikation, oavsett om vi kallar den holistisk kommunikation, integrerad kommunikation, företagskommunikation, marknadskommunikation, reklam, information, intern eller extern, kommersiell eller icke-kommersiell, privat eller offentlig kommunikation.

Strategisk kommunikation är tillämpad teori. 4:e upplagan lägger stor vikt vid den praktiska tillämpningen av teorier och principer. De sex fallstudierna i kapitel 21, som används i hela boken, är aktuella och bidrar till tillämpningen av strategisk kommunikation i ett brett spektrum av kampanjer som använder både nya och traditionella medier och budskap.


Sändarens synvinkel kräver mottagarens fokus. I boken behandlas strategisk kommunikation ur sändarens synvinkel. Detta är endast möjligt om man har en utgångspunkt och en förståelse för mottagaren.

Boken är skriven för medie- och kommunikationsutbildningar och kurser vid universitet och handelshögskolor. Den kan också användas i journalistutbildningar, biblioteksskolor, seminarier och för fortbildning. Bokens struktur gör att man kan arbeta med den utifrån de förutsättningar och den tid som står till förfogande.